Известие

Collapse
No announcement yet.

Преобразувател за ръжда

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    с преобразувателя не ме послуша,но и сега ти казвам, остави ги тия смоли и глупости. само си харчиш парите.
    върви да ти направят една кръпка от тенекия и да я заварят. после метни една боя отгоре и си готов.
    ако не мислиш да я караш още дълго, изобщо не се занимавай. тия смоли и пластелина са за съвсем различни неща.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      с преобразувателя не ме послуша,но и сега ти казвам, остави ги тия смоли и глупости. само си харчиш парите.
      върви да ти направят една кръпка от тенекия и да я заварят. после метни една боя отгоре и си готов.
      ако не мислиш да я караш още дълго, изобщо не се занимавай. тия смоли и пластелина са за съвсем различни неща.
      Добре де, всеки си има мнение, за преобразувателя може да си бил прав, аз взех също хубав обаче. Колкото до смолите, може и да си прав....ама може и да я закърпя за 20-30 лв без рязаници и заваряници и риск от тръгване на повече ръжда след това. А тенекеджията ще ме обуе с повече пари, поправи ме ако греша.

      Comment


      • #18
        напротив, ако го направиш със смола, гаранция ще продължи ръждата. тенекеджията колко ще ти вземе, трябва да разпиташ. но щом не е на видимо място - реже до здраво и кърпи, пък после ти удряш една четка боя.
        другия вариант е да вземеш малко тенекия, да изрежеш до здраво и да я щракнеш с нитачката и отгоре една боя. по-евтино от това няма.
        аз не разбрах къде е гнилото и колко голямо е.
        точка

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          напротив, ако го направиш със смола, гаранция ще продължи ръждата. тенекеджията колко ще ти вземе, трябва да разпиташ. но щом не е на видимо място - реже до здраво и кърпи, пък после ти удряш една четка боя.
          другия вариант е да вземеш малко тенекия, да изрежеш до здраво и да я щракнеш с нитачката и отгоре една боя. по-евтино от това няма.
          аз не разбрах къде е гнилото и колко голямо е.
          Няма с какво да го снимам, но общо взето има гнило на няколко места по линията, по която се свързва подкалника с пода на багажника и има една дупка точно до болта, за който се захваща задния колан.

          Comment


          • #20
            ами цялостно кърпене на опелски вежди със всичко е мисля ~200-300лв. на теб колко да ти вземат - 50 -100 максимум.
            а смолата и другите боклуци са ти едни 50лв.
            разпитай.
            точка

            Comment

            Working...
            X